بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را ببینید

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند در این مطلب معرفی خواهند شد. جراحی لیپوماتیک  برای افراد دارای اضافه وزن و حجم چربی بسیار بالا مناسب نیست. به عبارت دیگر، این روش فقط برای افرادی که BMI (شاخص توده بدنی) زیر 30 دارند مناسب است. اگر BMI شما بالای 30 باشد، ممکن است پزشک لیپوماتیک را برای شما ممنوع کند. زیرا این عمل نمی تواند تغییر چندانی در فرم بدن شما ایجاد کند. با این حال، اگر BMI شما زیر 30 است، این روش برای از بین بردن چربی اضافی معجزه می کند و تفاوت زیادی در شکل بدن شما ایجاد می کند.

اما لیپوماتیک راهی برای کاهش وزن نیست. و در نهایت پیشنهاد می شود برای گرفتن بهترین نتیجه به بهترین دکتر لیپوماتیک تهران مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:

چه افرادی برای لیپوماتیک مناسب هستند؟

  • کسانی که نمی توانند ورزش کنند
  • افراد دارای اضافه وزن
  • افراد چاق در یک منطقه
  • افرادی که تجمع چربی در بدن آنها پراکنده نیست برای جراحی لیپوماتیک مناسب هستند

بازیگرانی ایرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

امروزه بسیاری از بازیگران و افراد مشهور که عمل لیپوماتیک انجام میدهند در ادامه تعدادی از بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را مشاهده خواهید کرد.

نعیمه نظام دوست

جراحی لیپوماتیک نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران زن ایرانی است که ماجرای کاهش وزن او سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازیگر روش های مختلفی برای کاهش وزن انجام داده است. به گفته خانم نظام دوست علت چاقی او ارثی نبوده و مشکل چاقی او به دلیل استفاده از کورتون برای درمان بیماری است. خانم نظام دوست بدون توصیه پزشکی و تنها بر اساس تبلیغات و توصیه دوستانش از بالون معده استفاده کردند. اما چون این کار را به نحوی انجام داد که خوب نبود، پس از برداشتن بالون، نه تنها وزنش کم نشد، بلکه مشکلاتی برای سلامتی او ایجاد شد و وزنش به 135 کیلوگرم رسید.

مطلب پیشنهادی: رضایت از عمل ابدومینوپلاستی

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی دیگر از بازیگرانی است که پس از آزمودن روش های مختلف لاغری و پاسخ ندادن به آنها، عمل جراحی لاغری لیپوماتیک را انجام داده و توانست به لاغری قابل توجهی دست یابد. به گفته این بازیگر، کاهش وزن 40 کیلوگرمی او باعث شد وقتی در آینه نگاه می کند نتواند تصویر خود را تشخیص دهد. این بازیگر علت چاقی خود را کم کاری تیروئید و سابقه خانوادگی می داند.

سایر بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

رضا داوودنژاد، شهر لرستانی و… از جمله بازیگرانی هستند که لیپوماتیک انجام داده اند.

جراح بینی بازیگران ایرانی کیست

10 نفر از بازیگرانی خارجی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

لیپوساکشن سومین عمل جراحی پلاستیک پرطرفدار در ایالات متحده در سال 2014 است. بر اساس گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، تقریباً 211000 بیمار در آن سال از مزایای انجام این عمل لذت بردند. حتی افراد مشهور نیز نمی توانند از مد لیپوساکشن برای داشتن خطوط باریک تر و خوش فرم تر سیر شوند.

سلبریتی های زیر که بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را ببینید:

جیمی لی کرتیس

ستاره 57 ساله Freaky Friday پس از انجام عمل بلفاروپلاستی در سال های اولیه زندگی اش، اعتراف کرد که لیپوساکشن و بوتاکس داشته است.

 

کیم کارداشیان از بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی رئالیتی پس از بارداری با اولین فرزندش که به شدت منتشر شد، از درخواست شوهرش مبنی بر رفتن زیر چاقو سرپیچی کرد. به گزارش RadarOnline.com، کاهش وزن سریع 17 پوندی او به دلیل درمان های لیپوساکشن بود.

 

دواین «راک» جانسون

دواین “راک” جانسون، ستاره کشتی گیر هالیوود، در سال 2005 تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفت. او یک عمل جراحی ژنیکوماستی روی قفسه سینه خود انجام داد زیرا بعد از روزهای کشتی برای بدنش بیش از حد بزرگ شده بود.

 

سوزان ساراندون

در سال 2012، سوزان ساراندون، برنده جایزه آکادمی و بفتا، لیپوساکشن را به طور عمومی پذیرفت. او اعتراف کرد که زیر چانه و چشمانش لیپوساکشن انجام داده است.

 

جین فوندا

جین فوندا، برنده جایزه اسکار، در سال 2015 اعتراف کرد که برای داشتن ظاهری جوان تر، لیپوساکشن چانه انجام داده است.

 

شارون آزبورن

به گزارش دیلی میل، جدا از سایر عمل های جراحی پلاستیک، مجری برنامه The Talk Sharon Osbourne برای از بین بردن بخشی از پوست شل خود، عمل لیپوماتیک را انجام داده اند.

ننه لیکس

در سال 2011، ستاره خانه‌دارهای واقعی آتلانتا ، ننه لیکس در مورد تجربه مثبت خود از لیپوساکشن صحبت کرد. او در مصاحبه ای با مجله People گفت: «من عاشق کاری هستم که انجام دادم. نمی خواستم قیافه ام را عوض کنم. من می خواستم شبیه زن سیاه پوستی که هستم به نظر بیایم، فقط یک نسخه بهتر .

 

کایل ریچاردز

ستاره فیلم The Real Housewives of Beverly Hills در مورد روش لیپوساکشن خود به صراحت صحبت کرد و گفت که او نمی‌خواهد در شلوار جین و پیراهن تنیده احساس چاقی کند.

 

ماریا کری

بسیاری از مردم حدس می زنند که برنده جایزه گرمی به دلیل سرعت کاهش وزن پس از بارداری خود در سال 2011 تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفت.

 

وندی ویلیامز

وندی ویلیامز، مجری معروف برنامه گفتگوی روزانه، آشکارا در مورد انجام لیپوساکشن و جراحی شکم در سال 2009 صحبت کرد.

او در مصاحبه‌ای گفت: « باید بگویم که اگر پوستری برای جراحی پلاستیک و پرش به یک سبک زندگی جدید وجود داشته باشد، این من هستم. ”

 

سخن نهایی درباره بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

لیپوماتیک نوعی جراحی زیبایی است و امروزه طرفداران زیادی در بین مردم دارد. حتی بازیگران زیادی هستند که عمل لیپوماتیک انجام داده اند. به طور کلی اگر با ورزش و غذا خوردن و رعایت رژیم غذایی مناسب به وزن ایده آل خود نمی رسید و در قسمتی از اندام هایتان چربی انباشته شده است، می توانید عمل لیپوماتیک را انجام دهید و به فرم بدنی مطلوب  برسید.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X لینکداین