نظر کسانی که عمل ساکشن یا لیپوماتیک انجام داده اند

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

اگر بخواهیم نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند و همچنین نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند را به طور کلی برای شما شرح دهیم باید گفت که بر اساس بررسی های انجام شده اکثریت افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام داده اند با رژیم غذایی مناسب و ورزش و همچنین مراقبتهای بعدی لیپوماتیک از نتیجه عمل کاملا راضی هستند. اما تعدادی هم هستند که به دلایل مختلف از نتایج عمل راضی نیستند.

بررسی ها نشان داد که سه گروه از افرادی که عمل لیپوماتیک انجام داده‌اند از این عمل راضی نبودند.

  • گروه اول که بیشترین تعداد را داشتند مراجعه به پزشکانی بود که تخصص کافی در زمینه جراحی لیپوماتیک نداشتند.
  • گروه دوم افرادی هستند که بیماریهای زمینه ای خود را جدی نگرفتند و پس از عمل دچار مشکلات جدی شدند.
  • گروه سوم افرادی بودند که به توصیه های پزشک توجه کافی نداشتند و قبل و بعد از جراحی لیپوماتیک به درستی رعایت و مراقبت نمی کردند.

به استثنای این سه دسته، تمامی افرادی که جراحی لیپوماتیک انجام دادند از این عمل راضی بوده اند. علاوه بر این، آن ها حتی مدت ها پس از عمل با هیچ مشکلی مواجه نشدند.

پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انتخاب جراح لیپوماتیک مطلب بهترین دکتر لیپوماتیک تهران را مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:

 

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

برای آشنایی بیشتر با فواید لیپوماتیک کافیست سایت های گفتگو که در آن نظرات کسانی که لیپوماتیک انجام داده اند را مطالعه کنید تا متوجه میزان مزایای این جراحی شوید. همچنین پیشنهاد می شود مطلب بهترین جراح پروتز سینه در تهران را مطالعه کنید.

در ادامه نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را آورده ایم تا با آگاهی بیشتری در مورد این عمل تصمیم بگیرید.

نظر کسانی که عمل ساکشن انجام داده اند

عمل ساکشن یا لیپوساکشن، یک روش جراحی زیبایی برای از بین بردن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن است. این عمل می تواند برای نواحی مختلفی مانند شکم، پهلو، ران، بازو و غبغب انجام شود.

نظرات مختلفی در مورد عمل ساکشن وجود دارد. برخی افراد از نتایج این عمل بسیار راضی هستند و آن را راهی موثر برای رسیدن به تناسب اندام می دانند. در حالی که برخی دیگر از عوارض جانبی عمل، ناراحتی بعد از عمل و عدم رضایت از نتایج آن شکایت دارند.

 

درباره ساکشن بیشتر بدانید:

مزایای عمل ساکشن:

  • از بین بردن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن
  • تناسب اندام و زیبایی بیشتر
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود کیفیت لباس پوشیدن

معایب عمل ساکشن:

  • عوارض جانبی مانند تورم، کبودی، درد و بی حسی
  • نیاز به دوره نقاهت
  • هزینه بالا
  • عدم تضمین دائمی بودن نتایج

انتظارات واقع بینانه از عمل ساکشن:

  • عمل ساکشن یک روش معجزه آسا برای کاهش وزن نیست.
  • این عمل برای افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند مناسب نیست.
  • عمل ساکشن فقط برای از بین بردن چربی های موضعی استفاده می شود.
  • نتایج عمل ساکشن دائمی نیستند و در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و ورزش، چربی ها می توانند دوباره در بدن تجمع پیدا کنند.

نکاتی که باید قبل از عمل ساکشن در نظر بگیرید:

  • با یک جراح پلاستیک مجرب و متخصص مشورت کنید.
  • انتظارات واقع بینانه از عمل داشته باشید.
  • در مورد عوارض جانبی و خطرات احتمالی عمل سوال کنید.
  • تمام دستورالعمل های جراح را قبل و بعد از عمل به دقت دنبال کنید.

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک و یا ساکشن را انجام داده اند:

در ادامه به بررسی نظرات مختلف در مورد عمل ساکشن و لیپوماتیک می پردازیم و حقایق و انتظارات مربوط به این عمل را از نظر افرادی که این عمل ها را انجام داده اند بیان می کنیم.

نظر شبنم از تهران که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

بالاخره بعد از اما و اگرهای مختلف و پرس و جوی نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند، به سراغ جراحی لیپوماتیک رفتم. نتیجه فوق‌العاده بود. فعلا از بدنم کاملا راضی هستم و مشکل خاصی نداشتم.

من زیاد چاق نبودم و فقط شکم و پهلو داشتم. عمل لیپوماتیک کردم و بعد از عمل 5 کیلو وزن کم کردم. بدون اینکه بازگشت وزنی داشته باشم. کار دکتری که انتخاب کردم هم خیلی خوب بود.

نظر نسرین از آبادان درباره خواهرش که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

خواهرم شکم و پهلوهاش رو لیپوماتیک کرد البته اصلا چاق نبود. دست و پاهاش لاغر بود ولی شکمش بزرگ بود و پهلو داشت. الان دو سال هست که عمل کرده و راضیه. کار دکترش واقعاً تمیز و خوب بود. در واقع بدون لباس، هیچ کس متوجه نمیشه که جراحی کرده.

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند (سحر، کرج)

من بین لیپوساکشن و لیپوماتیک دچار شک شدم. اما در نهایت با کمک دکتر، لیپوماتیک را انتخاب کردم و باید بگویم که از تصمیمم بسیار راضی هستم!! عوارض جانبی نداشت. وقتی به عوارض جراحی لیپوساکشن فکر می کنم موهایم سیخ می شود!! وقتی چنین روش های خوبی وجود دارد، چرا باید جراحی هایی را انتخاب کرد که این همه مشکل ایجاد می کنند؟!

مینا از تهران یک روز بعد از لیپوماتیک ران

سلام دوستان؛

من امروز صبح لیپوماتیک کردم

دوستان اولا اگر چربی کمی دارید که با ورزش و تلاش آب می شود (حتی اگر زمان بر باشد) جراحی نکنید چون به نظر من تحمل درد سخت‌ترین کار در این دنیا است.

من 10 سال است که می دوم، ورزش کردم، دستگاه های مختلفی مثل کرایو را امتحان کردم. بادی رپ هم رفتم. همه قسمت های بدنم لاغر شدند به جز ران ها. شکل بالاتنه من و پایین تنم کاملاً با هم متفاوت بود و اصلا با هم تناسب نداشت.

این تنها راه حل من بود…

در مورد عمل هم رفتار دکتر و پرسنل خدا رو شکر عالی بود. در حین عمل، خانمی دستم را گرفت تا احساس بهتری داشته باشم. خلاصه اخلاق دکترم و پرسنل بسیار عالی بود . خود دکتر هم مثل یک مجسمه‌ساز بود و اخلاق خوبی داشت.

نظر مینا درباره دردبعد از لیپوماتیک

به دلیل حجم زیاد چربی در بدنم یک عمل جراحی سنگین انجام دادم، بی حسی نخاعی انجام دادم. و در حین عمل هم ماده بیهوشی بهم تزریق شد. در حین عمل هیچ دردی احساس نکردم. اما وقتی بی حسی برطرف شد و مجبور شدم راه بروم. درد خیلی زیادی داشتم. البته باید بگویم آستانه درد من نسبتا پایین هست.

ران هام کاملا تراشیده شده ولی باید بگم هنوز مقداری پوست اضافه باقی مونده، اما با وجود چربی و وزن بالایی که داشتم کاملاً انتظار این مورد را داشتم.

حالا قسمت دوم کارم هست. با وجود این همه درد (البته مسکن می دهند) هر 30 دقیقه یکبار باید پاها را ماساژ داد، برای بیرون آوردن خونابه. طبق توصیه دکترم باید گن لیپوماتیک بپوشم و تا زمانی که پوست اضافی جمع شود ورزش کنم. دقیقا مثل پوست شکم بعد از زایمان، البته بستگی به میزان چربی خارج شده هم دارد.

نظر هانیه از تهران که جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو انجام داده است

من این عمل را برای شکم و پهلوم انجام دادم. فقط چند روز ورم داشتم و بعد خوب شدم. انتخاب دکتر جراح توی نتیجه این عمل خیلی اهمیت داره چون همه پزشکان می توانند دستگاه را داشته باشند، اما نحوه استفاده از آن خیلی مهمه. دکتر من کارش خیلی به نسبت بقیه خوب بود.

نظر الناز بعد از 2 ماه لیپوماتیک شکم و پهلو

من دو ماه پیش عمل لیپوماتیک روی شکم و پهلو انجام دادم. یک قسمت سمت راست ناف شکمم هنوز نامتقارنه. البته دکترم میگه سه ماه دیگه از بین میره.

من جلسات زیادی برای ماساژ رفتم، الان بعد از دو ماه دکتر میگه باید RF انجام دهم. کسی تجربه ای داره؟

سؤال بعدی این است که آیا کسی لیپوماتیک دست و پشت سوتین داشته است؟ آیا چربی به طور کامل از بین می رود؟

ماله من نرفته و 168 قدمه و 68 کیلو وزن دارم.

نظر آیدا در مورد عمل لیپوماتیک دوستش

من خودم لیپوماتیک انجام ندادم چون خیلی چاق نیستم و از نظر ژنتیکی لاغر هستم اما دوستم بعد از زایمان دور شکم و پهلوهاش چاق شد و حتی با ورزش و باشگاه هم برطرف نشد. پس اون لیپوماتیک را برای لاغری امتحان کرد. باورم نمی شد اینقدر خوب شده، مثل اینکه زایمان نکرده باشد، چون خط بخیه های زایمانش هم کاملا محو شده.

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند(پریسا، 13 روز بعد عمل)

خوب 13 روز از عملم می گذره، حین عمل هیچ دردی نداشتم چون بی حسی بهم تزریق شد. بعد از عمل تا چندین روز درد داشتم و احساس ضعف و خستگی اذیتم می کرد. اما واقعا خیلی بد نبودم خداروشکر الان خوبم تفاوت زیادی وجود نداره چون من ورم زیادی دارم، بعداً خواهیم دید که چه اتفاقی می افته.

مهسا در مورد تحقیقات خود از نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

عزیزان به نظر من مهمترین فاکتور در انتخاب دکتر اینه که خودت دکتر رو انتخاب کنی بعد بری نمونه کار هاش و قبل و بعد های عمل هاش رو ببینی و خودت انتخاب کنی. من الان 2 سال است که می خواهم این عمل رو انجام بدم و همیشه کار کلینیک های مختلف را دنبال می کردم. 4 ماه پیش تصمیم گرفتم عمل کنم. بعد از 4 ماه جستجو بالاخره به یکی از پزشکانی که مد نظرم بود رفتم.

در این مدتی که این کار را دنبال می کردم متوجه شدم که در این عمل دروغ های زیادی وجود دارد، شاید بیش از 3 یا 4 کلینیک پیدا کردم که عکس کارهای سایر پزشکان را در صفحه خود قرار می دهند. خوشبختانه تا الان مشکلی نداشتم اما همچنان از بازگشت وزنی می ترسم که امیدوارم برایم پیش نیاید.

نظر الناز در مورد لیپوماتیک شکم بعد از زایمان

من شش ماه بعد از زایمان شکم و پهلو و رانم را لیپوماتیک کردم و بسیار راضی هستم. در دوران بارداری 28 کیلو اضافه کردم و اعتماد به نفسم را کاملا از دست دادم. بعد از عمل خیلی تغییر کردم. به طور کلی توصیه می کنم قبل از عمل نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند و شرایط مشابه شمارا دارند یک بار بخونید تا بتونید تصمیم بهتری بگیرید.

پیشنهاد می شود مطلب عوارض لیپوماتیک شکم و پهلو را مطالعه نمایید.

نظر سپیده درباره روش های دیگر

سلام بچه ها من میخواستم لیپوماتیک انجام بدم ولی فهمیدم بادی جت جدیدتر از اینا هست به همین دلیل بادی جت کردم. خیلی بهتر از لیپوماتیک است چون اصلا خونریزی لیپوماتیک را ندارد و بعد از عمل نیازی به انجام فرآیند تخلیه خون دردناک نیست. همچنین دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به لیپوماتیک دارد. من خیلی راضی هستم. بادی جت روی شکمم انجام دادم. الان در عرض یک ماه سه سایز از شکم و پهلوهایم را از دست داده ام.

نظر مریم درباره مقایسه لیپوماتیک و اولترازد

من خودم اولترازد کردم خیلی سخت بود ولی در کل از نتیجه خیلی راضی هستم ولی دوستم بعد 12 روز که لیپوماتیک انجام داد از درد نمیتونست حرکت کنه.

ترانه 16 روز بعد از  اینکه عمل لیپوماتیک انجام داده است

سلام من 16 روز عمل کردم و وزنم 80 بود الان 76 هستم ولی هنوز ورم دارم. بذارین توضیح بدم امیدوارم کمکتون کنه بعد از بهوش آمدن خیلی درد داشتم و نمی توانستم چیزی بخورم و خونریزی داشتم یک روز در بیمارستان بستری شدم و روز بعد مرخص شدم.

بعد از عمل با درد خیلی زیادی منو بلند کردند تا بتوانم راه برم. وقتی به خانه رسیدم کاملاً تو رختخواب بودم. مادرم فقط برای رفتن به دستشویی مرا بیدار می کرد. تمام بدنم سیاه و کبود شده بود و هنوز بدنم کبوده. یک اشتباهی که انجام دادم این بود که لباس زیرم را روی بدنم بستم، یعنی زیر آن لباس نخی نپوشیدم و باعث تاول زدن پوستم شد. البته الان خوبم و از لباس نخی استفاده می کنم.

هفته پیش شکمم خیلی درد داشت. رفتم دکتر گفت آب جمع شده. پرستار اومد و خونمون رو با سرنگ تخلیه کرد، درست زیر شکمم که سوراخ بود، سوزن میرفت داخل، فکر کنم حدود یک سطل آب جمع شد. ولی وقتی خالی شد شکمم صاف شد. اما سه روز بعد دوباره آب جمع شد که طبیعی است.

به طور کلی این عمل خیلی سخته، حتی صد برابر سخت‌تر از زایمان. اگر اعصاب دارید و کسی را دارید که از شما مراقبت می کند، دنبالش برید و هر جایی هم نرید، فقط یک متخصص که اجازه نده یک تکه چربی در بدن شما باقی بمونه. دکتر من که معروف بود نمونه کارهاشم دیده بودم.

 

نظر دنیا که از عمل لیپوماتیک راضی نیست

من جراحی کردم، اما شکمم خیلی ناهمواره. نمیدونم درست میشه یا نه خیلی ناراحتم. دوست داشتم قبل از عمل در انتخاب پزشک دقت بیشتری داشته باشم و نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را می خواندم.

پیشنهاد می شود مطلب بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران را برای انتخاب بهترین جراح پیکر تراشی مطالعه نمایید.

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند(مهرنوش بعد از یک سال)

من تقریباً یک سال پیش این کار را انجام دادم و الان خیلی بهتر شدم جای بخیه ها کمرنگ شدند. بعد از عمل، درد داشتم، اما ارزشش را داشت، زیرا بدن آدم واقعاً خیلی خوب میشه. البته من قبل عمل تحقیقات زیادی انجام دادم.

در پایان مطالعه مطلب عوارض پیکر تراشی پیشنهاد می شود.

سخن نهایی درباره نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

نظرات کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده‌اند، ممکن است متنوع باشند و به شخص و شرایط او بستگی دارد. بعضی افراد از نتایج عمل راضی بوده‌اند و با کاهش چشمگیر چربی در نواحی مختلف بدن خود، احساس رضایت کرده‌اند. اما در موارد دیگر، افراد ممکن است با نتایج عمل راضی نباشند و نتایج غیرقابل قبولی را تجربه کنند، مانند عوارض ناخواسته، ندایری و تورم شدید، و غیره. بنابراین، قبل از تصمیم‌گیری برای انجام عمل لیپوماتیک، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و نظرات و تجربیات افراد دیگر را بررسی کنید.

در نهایت، تصمیم به انجام عمل ساکشن یک تصمیم شخصی است. قبل از تصمیم گیری، باید تمام مزایا و معایب این عمل را به دقت بررسی کنید و با یک جراح پلاستیک مشورت کنید تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X لینکداین