نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي

نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي

نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي

نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي یکی از سوالات متداول افرادی است که قصد انجام این عمل را دارند. این کاملاً عادی است که بخواهید پس از انجام عمل جراحی شکم هر چه زودتر به زندگی جنسی خود بازگردید. با این حال، در رابطه جنسی باید احتیاط کرد تا بر بهبودی خود تأثیری نگذارید.

بعد از ابدومينوپلاستي چه انتظاری باید داشت

در انواع مختلف ابدومينوپلاستي محل های برش متفاوتی ایجاد می کنند، اما هر روش پیکر تراشی میزان مشخصی از تورم و حساسیت به لمس در اطراف شکم را به خصوص در هفته اول ایجاد می کند.

عوارض جانبی مانند تورم و درد در ابتدا کاملا طبیعی است. با گذشت زمان، این اثرات به تدریج از بین می روند، اما مهم است که در مراحل اولیه بهبودی از بدن خود مراقبت زیادی داشته باشید. البته در صورتی که به بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران مراجعه نمایید، روند بهبودی شما سریعتر است.

مطلب پیشنهادی: هزینه عمل لیزیک ، آب مروارید و انحراف چشم در بیمارستان میلاد تهران

نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي باید چه مدت بعد باشد؟

سرعت بهبودی هر فردی متفاوت است و اینکه چقدر زود به رابطه جنسی باز می‌گردید به ظرفیت طبیعی شما برای بهبودی و میزان جراحی شکم بستگی دارد.

برای بیمارانی که تحت عمل جراحی کمتری مانند مینی ابدومينوپلاستي شکم قرار گرفته‌اند ، باید پس از چهار هفته از زمان بهبودی، امکان رابطه جنسی وجود داشته باشد.

برای روش های گسترده تر مانند شکم کامل، زمان استراحت ممکن است طولانی تر باشد – بین چهار تا شش هفته.

خطرات نزديكي زودهنگام بعد از ابدومينوپلاستي

با توجه به بخیه‌های لازم برای بستن برش‌های شما پس از جراحی، داشتن نزدیکی خیلی زود بعد از ابدومينوپلاستي شکم می‌تواند عوارضی مانند بریدگی زخم ایجاد کند.

فشار دادن بخیه‌ها می‌تواند برای بهبودی مضر باشد، که ممکن است منجر به ناهنجاری یا عدم تقارن اسکار شود.

برخی از جراحی های شکم شامل ترمیم عضلات شکم به منظور مقابله با دیاستاز رکتی هستند که برای حفظ اثربخشی آنها باید پس از عمل بسیار با دقت درمان شوند. داشتن رابطه جنسی خیلی زود می تواند باعث از بین رفتن این ترمیم شود و نیاز به تجدید نظر بیشتر را ایجاد کند .

نکاتی برای رابطه جنسی بعد از عمل شکم

هنگامی که پزشک شما آن را بی خطر تشخیص داد و برای اولین بار بعد از عمل ابدومینوپلاستی احساس آمادگی برای داشتن رابطه جنسی کردید، توصیه هایی وجود دارد که ارزش توجه به آنها را دارد.

به بدنت گوش کن

اگر اقداماتی را انجام دهید که برای مرحله بهبودی که در آن هستید بسیار سریع هستند، بدن شما به شما سیگنال می دهد. به سیگنال ها گوش دهید؛ کارها را به آرامی انجام دهید و اگر چیزی خیلی دردناک است یا از نظر فیزیکی بسیار سخت است به آن توجه داشته باشید.

مطمئن شوید که شریک زندگی شما مهربان است

اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما تا حد امکان از وضعیت شما مطلع است تا بتواند مراقب نیازهای شما باشد.  برای دوره نقاهت کامل (2-3 ماه)، رابطه جنسی باید ملایمت انجام شود.

موقعیت خود را در نظر بگیرید

واقعیت این است که برخی از پوزیشن های جنسی برای نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي یک دوره بعد از عمل جراحی شکم شما امکان پذیر نخواهد بود.

هر وضعیتی که بر ناحیه شکم شما فشار وارد کند ممکن است برای بهبود شما مشکلاتی ایجاد کند. از قبل برای رابطه جنسی بعد از ابدومينوپلاستي برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید که با توجه به مرحله بهبودی، کدام موقعیت برای شما و شریک زندگی تان بهترین است.

آیا تامی تاک ارزشش را دارد؟

نتایج یک تامی تاک می‌تواند باعث شود که احساس کمتری نسبت به پوستی که در آن زندگی می‌کنید، احساس کنید.

در حالی که بهبودی شما مستلزم پرهیز کوتاه‌مدت از برخی فعالیت‌های جنسی است، فواید عمل جراحی شکم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در درازمدت افزایش دهد.

اگر در مورد مزایا و معایب جراحی شکم مطمئن نیستید، می توانید آنها را در پست وبلاگ ما در مورد این موضوع بیشتر بررسی کنید .

اگر در نتیجه پوست اضافی یا جدا شدن عضلات شکم احساس ناراحتی جسمی می‌کنید، تامی تاک می‌تواند در برداشتن پوست غیر ضروری، ترمیم عضلات و صاف کردن شکم بسیار مؤثر باشد.

خود، فقط مقاربتی را از سر بگیرید که شامل موقعیت های غیر تحمل وزن است (یعنی در پهلو).

سخن نهایی درباره نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي

وقتی نوبت به از سرگیری فعالیت جنسی می رسد، سطح راحتی شخصی شما عامل بزرگی خواهد بود. از بدن خود به عنوان راهنما استفاده کنید: اگر درد دارید، این کار را نکنید! همچنین مهم است که در طول ویزیت های پس از عمل، در مورد پیشرفت بهبودی خود با جراح پلاستیک خود صحبت کنید. از هر درد یا ناراحتی که ممکن است احساس کنید به او بگویید.

با دادن زمان لازم برای بهبودی، به احتمال زیاد نتایج طولانی مدتی که دوست دارید خواهید داشت. همچنین متوجه خواهید شد که صبر کردن تا بهبودی کامل برای از سرگیری ورزش و آمیزش جنسی، این فعالیت ها را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. در واقع، بسیاری از زنان در مورد بهبود تجربه نزديكي بعد از ابدومينوپلاستي اظهار نظر می کنند.

مطالب پیشنهادی:

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند!

تا چند وقت بعد از لیپو غبغب باید گن بست

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

Abdominoplasty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X لینکداین